Over IT aanspreekpunt

We make IT easy

Over Ons

IT aanspreekpunt is een full service IT bedrijf gericht op het ontzorgen van kleine en middelgrote bedrijven. Het bedrijf is in 2015 ontstaan als afstudeeropdracht om de parttime onderneming PC hulp Enschede(2011) uit te breiden. PC hulp Enschede voornamelijk actief in de particuliere sector kreeg steeds vaker aanvragen van kleine en middelgrote bedrijven over van alles wat met computers te maken heeft. Internet, beveiliging, probleem oplossing, nieuwe apparatuur etc. In plaats van tegen de klant te zeggen: “Bestel het maar bij een webwinkel” zeggen wij: “Wij zoeken dit voor u uit” of “Wij regelen het voor u”. Deze manier van dienstverlening heeft er toe geleid dat wij één aanspreekpunt zijn geworden voor alles op het gebied van IT

Visie

IT aanspreekpunt wil IT makkelijker en toegankelijker maken voor kleine en middelgrote bedrijven door het aanspreekpunt te worden voor alles wat te maken heeft met informatietechniek. In plaats van alleen een simpel antwoord te geven op uw vraag, leggen wij u ook de hele context achter ons antwoord uit of stellen wij alternatieve mogelijkheden voor die beter bij uw manier van werken past. Geen zorgen meer IT aanspreekpunt is er voor u en uw medewerkers

Één aanspreekpunt

Voor al uw digitale benodigdheden. Van advies over werken in de cloud en systeembeheer, tot aan het verwijderen van virussen en malware

Denkt met uw onderneming mee

Door ons uitgebreide kennis en diensten aanbod kunnen wij u helemaal ontzorgen. Waardoor u meer tijd over heeft voor uw eigen werkzaamheden

Benaderbaar

IT aanspreekpunt is makkelijk en snel te bereiken. Via telefoon, per whatsapp of per email. Geen keuzemenu’s of lange wachtrijen.

Ruben Talman

Ruben Talman

Eigenaar

Het leukst aan ondernemen vind ik de vrijheid die het biedt. Elke klant en opdracht is weer anders, bijna iedere dag leer ik wel weer iets nieuws. Deze nieuwe dingen gebruik ik dan ook regelmatig om de huidige dienstverlening te verbeteren en weer nieuwe diensten te bedenken. Mijn ideeën bespreek ik dan ook regelmatig met klanten om te peilen of de nieuwste technieken passen bij de manieren van hoe de klanten werken

Martin Huiszoon

Martin Huiszoon

IT Manager / Account Manager

Mijn ervaringen bij verschillende bedrijven als IT beheerder en IT Manager kan ik goed gebruiken bij IT aanspreekpunt om IT aanspreekpunt verder te laten groeien. Het leukst vind ik om klanten van klein tot groot te helpen met kleine maar ook grote complexe IT vraagstukken, een passende oplossing aan te bieden en ook te implementeren. Dit kan bijvoorbeeld zijn op het gebied van; Office 365, online werken, netwerk topologie, WiFi, back-up, server- en patchruimtes, website, wireless hifi systemen en het geven van cursussen. Om uiteindelijk een perfecte aanvulling te zijn op de klantvraag en een tevreden klant te krijgen. Loyaal, gedreven en servicegericht zijn woorden die goed bij mij passen. Mijn passie voor de techniek en IT stellen mij in staat om me snel aan te passen aan nieuwe systemen. Ik ben een rustig persoon die dat ook uitstraalt en weet in stressvolle situaties het hoofd koel te houden.

Robert Keizer

Robert Keizer

Helpdesk medewerker

Mijn ruime en diverse ervaring als mainframeoperator, helpdeskmedewerker en systeem- en netwerkbeheerder komt goed van pas als ik doe wat ik leuk vind: Mensen met computer- en netwerkproblemen weer op weg helpen. Ik denk graag mee en probeer me waar mogelijk in de situatie van de klant te verplaatsen. Mijn voldoening haal ik uit de tevredenheid van de klanten.