Teams Efficiënter vergaderen

Vergaderen

Bij organisaties bestaat de werktijd gemiddeld meer dan 50% uit vergaderen. Het merendeel van de deelnemers vindt de vergaderingen vaak ineffectief en/of inefficiënt!

Zo zijn er onder andere:

  • 1-op-1 gesprekken
  • Team vergaderingen
  • Project vergaderingen
  • Trainingen
  • Sales meetings etc.

Een vergadering bestaat uit 3 fasen

De voorbereiding. De agenda opstellen, datum prikken, uitnodigingen versturen
De vergadering zelf. Het presenteren, overleg over de agenda punten etc.
Het nawerk. Actie punten, bestanden bijwerken en delen

Microsoft Teams

Met Microsoft Teams breng je alle fasen van het vergaderen eenvoudig naar één product en wordt het vergaderen efficiënter en effectiever.

Deel eenvoudig bestanden, notities en of je scherm in elke fase van een vergadering. Geen agenda punten meer bedolven in je collega’s inbox.
Chat. Stel vragen vooraf, tijdens of achteraf een vergadering
Record de vergadering en kijk deze later terug
Noteer met zijn allen de besproken punten realtime in de Meeting Notes
Geschiedenis blijft staan. Handig voor als er halverwege het project een nieuwe deelnemer wordt uitgenodigd

Martin Huiszoon: Microsoft Certified Professional (MCP)

Neem contact op

Vrijblijvend advies