Support voor Office 365

Office 365 is dé oplossing voor mensen die online met elkaar willen samenwerken. Of het nu gaat om teams van collega’s of andere samenwerkingsvormen (bijvoorbeeld tussen freelancers): met Office 365 werk je in de cloud, waar je maar wilt, samen aan dezelfde documenten. En dat op een veilige, betrouwbare en gemakkelijke manier.

Wij helpen je met Office 365

Om nóg beter samen te kunnen werken helpt IT aanspreekpunt je. We denken mee over de meest efficiënte inrichting van jouw Office 365-omgeving en je kunt onze ervaren medewerkers altijd om advies vragen hoe je Office 365 en de verschillende componenten (zoals Word, Excel, Outlook en PowerPoint).

We noemen dat Totale Ontzorging.

1 vast aanspreekpunt voor ál je IT-vragen

Onze naam zegt het al: IT aanspreekpunt. Bij ons krijg je 1 vast aanspreekpunt voor al jouw IT-vragen. Office 365 neemt daarin een centrale positie in, maar het kan ook gaan om de installatie van je laptop, printeronderhoud of de implementatie van je tablet in je netwerk. Al deze ICT-gerelateerde vragen kun je aan ons stellen.

Samen met onze speciaal geselecteerde partners – die allemaal volgens onze standaarden en principes werken – zorgen we voor een oplossing voor jouw probleem.

Wij spreken jouw taal

Ons credo is, dat je IT niet moeilijker moet maken dan het is. Hoewel er op de achtergrond misschien de moeilijkste codes worden geschreven en verbindingen worden gemaakt, daar vallen we jou niet mee lastig. Jij wilt dat jouw soft- en hardware doet wat jij verwacht. We zorgen er gewoon voor dat dat gebeurt.

En mocht je juist wel willen dat we je met alle technische details uitleg geven over ons werk, dan doen we dat met plezier. Want we houden van ons vak – en vertellen er graag over.

Office 365 en veiligheid voor ieder vakgebied

Wij weten alles van ICT en Office 365, jij weet alles over jouw vak. Samen vormen we een perfecte twee-eenheid. Laat ons zorgen dat jouw digitale voorzieningen optimaal functioneren voor jouw werkzaamheden, dan kun jij je concentreren op jouw core business.

Daarnaast zorgen we voor de beste beveiliging van jouw netwerk. En bij Totale Ontzorging hoort natuurlijk ook dat we je software, hardware en netwerk up-to-date houden, onder meer door maandelijks onderhoud door installatie van updates.

Proactieve dienstverlener

Wij zijn een proactieve dienstverlener. Dat houdt in dat we je niet alleen helpen als er een acuut probleem of een actuele vraag is, maar dat we er juist voor zorgen dat dat probleem niet acuut wordt en dat we de vraag al beantwoorden voordat je die kan stellen.

Hoe we dat doen? We houden jouw computers, randapparatuur en software online en realtime in de gaten.

Remote Monitoring en Remote Management

Dat gebeurt met hulp van een zogenaamde ‘agent’, die we op jouw apparaten installeren. Hiermee kunnen we systeeminformatie verzamelen en onderhoud op afstand (online) uitvoeren. Zo voorkomen we over het algemeen storingen voordat ze optreden.

Natuurlijk kun je ervan op aan dat wij vertrouwelijk met de gegevens omgaan. We doen immers alles om jou juist zo veilig mogelijk te laten werken!

Veilig werken met Office 365

Een probleem dat vast herkenbaar is: iemand heeft een aantal belangrijke bestanden naar een andere map versleept. Wij zorgen altijd voor een actief audit-logboek, zodat jij en wij precies na kunnen gaan wie welke handeling wanneer heeft uitgevoerd. Niet om te namen of te shamen, maar om ervoor te zorgen dat de zoektocht niet te lang duurt. Oplossen, dat is de bedoeling.

Martin Huiszoon: Microsoft Certified Professional (MCP)

Neem contact op

Vrijblijvend advies