Productiviteit

verhoog uw productiviteit met krachtige tools van Microsoft

Office365

Wij van IT aanspreekpunt weten dat communicatie en het delen van informatie binnen uw organisatie erg belangrijk is.

E-mails versturen, Whatsappen, Dropbox accounts, bestanden versturen via Wetransfer, een planning in Asana en uw agenda bijhouden voor uw afspraken. Kortom ontzettend veel mogelijkheden waardoor u uiteindelijk meer met de communicatiekanalen bezig bent dan met uw werkzaamheden.

Microsoft Office 365 heeft een scala aan tools waarmee u deze taken overzichtelijk kunt uitvoeren op elk apparaat, eenvoudig met één gebruikersaccount.

Sharepoint

 Intranet voor uw bedrijf om informatie en bestanden te delen tussen medewerkers
 Compleet in te richten passend bij de bedrijfsvoering
Veilig door toegangsrechten in te delen op basis van bedrijfslocatie / functie / project of product niveau

Microsoft Teams

 De hub voor samenwerking
 Chat, deel bestanden en informatie handig vanuit Microsoft Teams
 Werk tegelijkertijd samen in één document
 Voeg apps zoals OneNote of Planner toe om de samenwerking binnen uw Team te verbeteren
 Vergaderen

Microsoft Planner

Organiseer taken snel en overzichtelijk
Wijs taken makkelijk toe aan de projectdeelnemers
Meer inzicht in projectplanning
Geïntegreerd in Outloo

Exchange Online

 Deel uw agenda makkelijk tussen medewerkers. Handig zodat een telefoniste altijd uw beschikbaarheid kan inzien
 Werk samen in gedeelde postvakken. Altijd inzichtelijk in wat wel/niet beantwoord is
 Email, Agenda en Contactpersonen altijd beschikbaar op elk apparaat

Productiviteit verhogen?

Twijfel niet, neem contact met ons op en ontdek wat wij voor uw organisatie kunnen betekenen

Ook graag ontzorgd worden?
Wij komen graag vrijblijvend bij u langs.