Productiviteit
verhoog uw productiviteit met krachtige tools van Microsoft
Office365
Wij van IT aanspreekpunt weten dat communicatie en het delen van informatie binnen uw organisatie erg belangrijk is.
E-mails versturen, Whatsappen, Dropbox accounts, bestanden versturen via Wetransfer, een planning in Asana en uw agenda bijhouden voor uw afspraken. Kortom ontzettend veel mogelijkheden waardoor u uiteindelijk meer met de communicatiekanalen bezig bent dan met uw werkzaamheden.
Microsoft Office 365 heeft een scala aan tools waarmee u deze taken overzichtelijk kunt uitvoeren op elk apparaat, eenvoudig met één gebruikersaccount.
Sharepoint
✓ Intranet voor uw bedrijf om informatie en bestanden te delen tussen medewerkers
✓ Compleet in te richten passend bij de bedrijfsvoering
✓ Veilig door toegangsrechten in te delen op basis van bedrijfslocatie / functie / project of product niveau


Microsoft Teams
✓ De hub voor samenwerking
✓ Chat, deel bestanden en informatie handig vanuit Microsoft Teams
✓ Werk tegelijkertijd samen in één document
✓ Voeg apps zoals OneNote of Planner toe om de samenwerking binnen uw Team te verbeteren
✓ Vergaderen
Microsoft Planner
✓ Organiseer taken snel en overzichtelijk
✓ Wijs taken makkelijk toe aan de projectdeelnemers
✓ Meer inzicht in projectplanning
✓ Geïntegreerd in Outloo


Exchange Online
✓ Deel uw agenda makkelijk tussen medewerkers. Handig zodat een telefoniste altijd uw beschikbaarheid kan inzien
✓ Werk samen in gedeelde postvakken. Altijd inzichtelijk in wat wel/niet beantwoord is
✓ Email, Agenda en Contactpersonen altijd beschikbaar op elk apparaat
Productiviteit verhogen?
Twijfel niet, neem contact met ons op en ontdek wat wij voor uw organisatie kunnen betekenen