Meer nieuwsberichten:

Breng je videovergaderingen naar een hoger niveau

Logitech legt al jaren de lat hoog in de sector met opvallend intuïtieve en hoogwaardige video-oplossingen. Nu komen ze met drie nieuwe producten om videovergaderingen naar een hoger niveau te tillen. Wij zetten de nieuwe apparatuur voor je op een rij en bespreken de...

Microsoft Secure Score

Online veiligheid is van groot belang en wordt alleen maar belangrijker. Maar hoe weet je nou hoe veilig jouw online omgeving is? Hoe veilig is Microsoft 365 op je apparaten ingesteld? Om deze vraag te beantwoorden heeft Microsoft een tool ontwikkeld die analyseert...

Thuiswerken en Beveiliging: wat zijn de Risico’s?

Of het nu voor de gezondheid van werknemers is of simpelweg efficiëntie, ondernemers krijgen steeds meer te maken met thuiswerkers. Thuiswerken kan tegenwoordig erg fijn zijn voor bedrijven en met behulp van online software zoals Microsoft 365 gaat dit moeiteloos....

Kwart van werknemers vindt slechte software reden om te stoppen

In een recent onderzoek van Freshworks blijkt dat 24% van de ondervraagden er serieus over na zou denken om van baan zou wisselen wanneer de software niet voldoende aansluit bij de werkprocessen. Onder millennials is dit zelfs 30%. Een kwart van de werknemers vindt...

N

ICT Ontzorging

ICT volledig geregeld

Focus je op de leuke dingen, wij doen de ICT!

Veel mensen gebruiken dagelijks Office 365 applicaties als Word, Outlook of Excel. De Apps bieden veel extra handigheden waar je nog niet van af wist.
We zetten de volgende tips en tricks voor office 365 voor jou een rij.

1. Voorleesfunctie

Je heb niet altijd tijd om alles te lezen. Office 365 begrijpt dat. Hiervoor heeft Microsoft de voorleesfunctie in het leven geroepen (Tekst naar Spraak). Je kan Word documenten laten voorlezen, maar ook je mails in Outlook. Deze functie kan je op de volgende manier inschakelen:

  1. Open een Word document
  2. Klik op tabblad ‘Beeld‘ en kies ‘Insluitende lezer
  3. Het document wordt nu voorgelezen

2. Spreek het in

Heb je geen tijd om te typen? Gebruik dan de dicteerfunctie in Office 365. Met behulp van een microfoon spreek je de teksten in. Office 365 typt deze teksten vervolgens in Word, Powerpoint of Outlook. Handig als je grote verslagen wil uitwerken. Let wel op, je moet duidelijk en langzaam praten, anders worden de woorden niet juist geregistreerd.

3. Gebruik de @vermelding

Met de @vermelding maak je jouw collega(‘s) er op attent wanneer jij een opmerking toevoegt in een office-document. Heb je een opmerking voor een bepaalde collega, vermeld dan de naam met daarvoor een @-teken. Hij/zij zal van de opmerking een notificatie ontvangen in zijn mail.

4. Vertaal je teksten meteen

Wil je een tekst in andere taal laten vertalen? Met behulp van de microsoft translate vertaal je jouw teksten meteen in Word.

5. Chat in Word, Excel of Powerpoint

Je was vast al bekend met de Chat functie in Sharepoint en Teams. Office 365 heeft ook de mogelijkheid om te chatten met Word, Excel en Powerpoint! Handig wanneer je samen met een collega in een bestand aan het werk bent. Het chat-icoon verschijnt wanneer er met meerdere mensen tegelijkertijd aan een document wordt gewerkt. Geen geswitcht meer tussen verschillende applicaties.

Benieuwd naar deze en andere diensten die IT aanspreekpunt biedt om jouw bedrijf op ICT gebied te ontzorgen? Bekijk hier onze diensten.

Stel je vraag!

reCAPTCHA is required.