Office 365 problemen

Heb je problemen met de zakelijke versie van Office 365? Dan ben je bij ons op juiste plek. Ook al garandeert Microsoft een uptime van 99,9%. Het is altijd mogelijk dat het niet of anders functioneert vanwege onderhoud aan de servers. Heel vervelend, maar niet onvermijdelijk helaas. Wij proberen je, in deze en andere vervelende situaties omtrent IT, verder te helpen door IT makkelijker en toegankelijker maken. Wij zijn hét aanspreekpunt voor jou en je medewerkers.

Heb je meerdere werknemers?
Werk je in een organisatie met meerdere werknemers en geven deze allen aan dat er problemen zijn? Dan kan de status van de, door jou gebruikte diensten, door de beheerder binnen jouw organisatie worden bekeken op https://portal.office.com/servicestatus.

Ben je de enige in jouw organisatie?
Heb je als enige problemen met de dienst? Dan ligt het probleem zeer waarschijnlijk aan jouw apparaat en de desbetreffende instellingen hiervan. Het gaat dan om de instellingen die je gebruikt voor je verbinding met Office 365. In dit artikel kan je nalezen of je instellingen goed staan ingesteld. Kom je er niet uit? Geen probleem, neem contact met ons op en wij helpen je graag verder.

Heeft iedereen problemen?
Ervaart iedereen binnen de organisatie problemen? Zoals e-mail die bij de ontvanger in de spambox terechtkomt? Dit kan mogelijk een misconfiguratie zijn in de Office 365 omgeving. Het kan ook te maken hebben met de instellingen van de domeinnaam. Houden deze problemen aan, schroom dan niet om contact met ons op te nemen. Als IT aanspreekpunt zoeken wij het voor je uit. Ons doel is om je zo snel mogelijk weer effectief te kunnen laten werken.

Microsoft Office 365 Service Health
Voordat je begint met het oplossen van je Office 365 problemen, doe je er goed aan om eerst de status van de Office producten te controleren. Hier staat uitgelegd hoe je dit kan doen en waar je de status check kan vinden.

SharePoint- of Office 365 integratieproblemen
Heb je last van bovengenoemde integratieproblemen? Dit kan meerdere oorzaken hebben en het is verstandig om hier een IT expert naar te laten meekijken. Zo kun jij en eventuele collega’s weer snel aan de slag.

Specifieke Office 365 problemen met betrekking tot Outlook
Er zijn sinds de laatste update een aantal problemen met e-mailbezorging gemeld. Dit kan verschillende redenen hebben zoals een licentieprobleem, een profielprobleem, de verkeerde versie van Outlook of een mix van andere problemen. Je kunt de ondersteunings-en herstelassistent toepassing gebruiken om het probleem automatisch op te lossen. Kom je hier niet uit of biedt dit geen oplossing, dan helpen wij je graag verder.

IT aanspreekpunt ondersteund je organisatie
Wij snappen dat deze Office 365 problemen voor veel frustratie kunnen zorgen. Wij beseffen ons ook dat je misschien de juiste kennis mist om het op te lossen. Office kan, zeker bij grotere bedrijven behoorlijk complex worden en dan is het fijn dat een externe ICT partij met je kan meekijken en snel kan schakelen. In deze en alle andere gevallen ondersteunt IT aanspreekpunt jouw organisatie op ICT gebied. Neem direct contact met ons op of kijk eens naar onze diensten. Wij doen er alles aan om je weer snel en veilig ‘up and running’ te krijgen. Office 365 support aanvragen kan hier. 

Ruben: Uw Microsoft 365
Teamwork specialist

Neem contact op

Vrijblijvend advies