Hoe kunnen we helpen?
Inhoudsopgave
< Alle onderwerpen
Afdrukken

Hoe stel ik in Outlook een e-mail handtekening in?

De email handtekening instellen in Outlook 

Wilt u de e-mail die u opstelt of beantwoord standaard voorzien van een afsluiting zoals:

Zo stelt u een e-mail handtekening in in Outlook 

Stap 1: Open Outlook en klik linksbovenin op Nieuwe e-mail
Stap 2: Er open een nieuw scherm waarin u een e-mail kunt opstellen. Klik hier op het tabblad Invoegen
Stap 3: Klik op het icoon Handtekening en vervolgens in het menu op Handtekeningen…
Stap 4: Er opent een nieuw venster waarin u nieuwe en of bestaande handtekeningen kunt koppelen.
Klik op Nieuw om een nieuwe handtekening op te maken.
Stap 5: Koppel onder het kopje Standaardhandtekening kiezen per e-mail account de gewenste handtekening voor zowel Nieuwe berichten als voor Antwoorden en doorgestuurde berichten 

Ons ICT Ontzorging Abonnement bevat een manier om centraal de e-mail handtekening van uw bedrijf te beheren. Met één klik op de knop heeft iedereen dezelfde uiting. Ideaal om uw bestaande klanten op subtiele wijze op de hoogte te brengen van uw nieuws. 

Vorige Hoe stel ik in Outlook een afwezigheidsassistent in?
Volgende Hoe vanuit Outlook bepalen naar wie het email antwoord wordt gericht?