Hoe kunnen we helpen?
Inhoudsopgave
< Alle onderwerpen
Afdrukken

Hoe stel ik in Outlook een afwezigheidsassistent in?

De afwezigheidsassistent instellen in Outlook

Door afwezigheid of ziekte kan het gebeuren dat u enige tijd niet kan antwoorden op uw binnengekomen e-mail in Outlook.
Toch kan het handig zijn dat diegene die u gemaild heeft een antwoord terug krijgt zodat hij in ieder geval niet zit te wachten op een antwoord.

Zo stelt u een automatisch antwoord in in Outlook:
Dit bericht gaat onder de video verder

Stap 1: Open Outlook en ga naar Bestand
Stap 2: 
Ga links naar het kopje Info  <-en klik op de knop Automatische antwoorden
Stap 3: Er opent een nieuw scherm waarin u uw automatische antwoord kan zetten.
Stap 4: Het is mogelijk om eventueel een tijd op te geven wanneer het automatisch antwoorden actief moet zijn.
Stap 5: Klik op de knop OK

U heeft nu een automatisch antwoord ingesteld die reactie geeft op binnenkomende e-mail.

Wilt u binnen uw bedrijf de Microsoft Office apps volledig in laten richten op uw bedrijfsprocessen
en daarnaast back-ups van documenten, beveiliging en onbeperkt support ontvangen?
Overweeg het afnemen van een Microsoft pakket via IT aanspreekpunt.

Of wilt u juist helemaal geen omkijken hebben naar ICT zaken?
Overweeg zakelijke ICT ontzorging via IT aanspreekpunt.

 

Vorige Hoe open ik in Outlook een gedeelde agenda?
Volgende Hoe stel ik in Outlook een e-mail handtekening in?