Hoe kunnen we helpen?
Inhoudsopgave
< Alle onderwerpen
Afdrukken

Hoe open ik in Outlook een gedeelde agenda?

Heeft een collega u gemachtigd voor inzage op zijn of haar agenda (hoe u dat doet? Dat leest u hier)? Dan is het erg handig om deze toe te voegen naast uw eigen agenda.  

Gedeelde agenda openen in Outlook 

Stap 1: Open Outlook en navigeer naar de agenda weergave
Stap 2: Selecteer bovenaan het scherm het tabblad Start
Stap 3: Klik op het grote plus teken “Agenda toevoegen” en selecteer “Gedeelde agenda openen..”
Stap 4: Typ het mail adres in van de collega waarvan u de agenda wilt openen en sluit af met OK 

Nadat u de bovenstaande stappen hebt gevolgd en u voldoende machtigingen op de gedeelde agenda heeft. Zult u zien dat de agenda aan de linkerkant is toegevoegd. Door de agenda te selecteren of aan/uit te vinken bepaald u de zichtbaarheid. 

Wilt u binnen uw bedrijf de Microsoft Office apps volledig in laten richten op uw bedrijfsprocessen
en daarnaast back-ups van documenten, beveiliging en onbeperkt support ontvangen?
Overweeg het afnemen van een Microsoft pakket via IT aanspreekpunt.

Of wilt u juist helemaal geen omkijken hebben naar ICT zaken?
Overweeg zakelijke ICT ontzorging via IT aanspreekpunt.

Vorige Hoe deel ik mijn agenda in Outlook?
Volgende Hoe stel ik in Outlook een afwezigheidsassistent in?