Hoe open ik in Outlook een gedeelde agenda?
Heeft een collega u gemachtigd voor inzage op zijn of haar agenda (hoe u dat doet? Dat leest u hier)? Dan is het erg handig om deze toe te voegen naast uw eigen agenda.
Gedeelde agenda openen in Outlook
Stap 1: Open Outlook en navigeer naar de agenda weergave
Stap 2: Selecteer bovenaan het scherm het tabblad Start
Stap 3: Klik op het grote plus teken “Agenda toevoegen” en selecteer “Gedeelde agenda openen..”
Stap 4: Typ het mail adres in van de collega waarvan u de agenda wilt openen en sluit af met OK
Nadat u de bovenstaande stappen hebt gevolgd en u voldoende machtigingen op de gedeelde agenda heeft. Zult u zien dat de agenda aan de linkerkant is toegevoegd. Door de agenda te selecteren of aan/uit te vinken bepaald u de zichtbaarheid.
Wilt u binnen uw bedrijf de Microsoft Office apps volledig in laten richten op uw bedrijfsprocessen
en daarnaast back-ups van documenten, beveiliging en onbeperkt support ontvangen?
Overweeg het afnemen van een Microsoft pakket via IT aanspreekpunt.
Of wilt u juist helemaal geen omkijken hebben naar ICT zaken?
Overweeg zakelijke ICT ontzorging via IT aanspreekpunt.