Tandartspraktijk Rabenstein

“Binnen één dag alle IT apparatuur verhuisd, ingericht, beveiligd en klaar voor gebruik.”

Tandartspraktijk Rabenstein

Bij tandartspraktijk Rabenstein staat persoonlijk contact richting de klant hoog in het vaandel. Hetzelfde verwachten zij van hun IT partner. Daarom gingen zij op zoek naar een persoonlijke en gedreven partner die vlot kan schakelen wanneer dit nodig is. Zo begon de samenwerking tussen IT aanspreekpunt en tandartspraktijk Rabenstein in 2017. De inrichting van werkplekken werd verzorgd en sindsdien worden deze werkplekken gemonitord, onderhouden en beveiligd. Daarnaast is in 2020 de tandartspraktijk verhuisd. Hierbij was binnen één dag alle IT apparatuur verhuisd, ingericht, beveiligd en klaar voor gebruik.

Bedrijfsprofiel

Tandartspraktijk Rabenstein“Wij zijn samen met Ruben om tafel gaan zitten. Hij vroeg ons wat wij wilden, keek samen met ons naar wat wij nodig hadden en kon ons op een heldere en begrijpelijke manier, zonder vakjargon, vertellen hoe IT aanspreekpunt ons kon ondersteunen. Daarin kwam duidelijk naar voren dat zij goed op onze wensen aansloten. Ze hebben waar nodig alles vernieuwd, ingericht en uitgebreid. Daarnaast kunnen zij vlot schakelen wanneer dit nodig is.” Aldus Kim Newby, de praktijkmanager van tandartspraktijk Rabenstein.

Bij tandartspraktijk Rabenstein kunnen patiënten terecht voor algemene, esthetische en reconstructieve tandheelkunde, mondhygiëne en preventie. Hierbij staat persoonlijk contact centraal en wordt er veel waarde gehecht aan werken met de laatste technieken.

Tandartspraktijk Rabenstein was daarom op zoek naar een ICT partner die deze visie van persoonlijk contact en werken met de laatste technieken deelde. Zo kwam IT aanspreekpunt in beeld.
.

ICT werkzaamheden

Tandartspraktijk RabensteinIT aanspreekpunt verzorgt tevens het beheer, onderhoud en beveiliging van de werkplekken. Denk hierbij o.a. aan het onderhouden, updaten en beveiligen van Microsoft 365 en de tandartsensoftware waarin facturatie en patiëntengegevens worden bijgehouden. “Als zich een probleem voordoet met de software dan moet dit snel opgelost kunnen worden. Als tandartspraktijk sta je volledig stil wanneer de agenda of gegevens van patiënten niet bereikbaar zijn. IT aanspreekpunt levert hierin een zeer prettige ondersteuning bij problemen. Zij staan ons snel te woord, kunnen vlot schakelen en bieden dan afhankelijk van het probleem hulp of afstand of op locatie.”

Verhuizing van de praktijk

In april 2020 is de praktijk verhuisd naar een andere locatie. Hierbij moest alle apparatuur overgeplaatst, ingericht en beveiligd worden. Doordat veel zaken al op voorhand waren geregeld door IT aanspreekpunt verliep de verhuizing van de werkplekken en server soepel. Kim Newby vertelt hierover: “Binnen één dag was alle IT apparatuur verhuisd, software weer ingericht en alles beveiligd en klaar voor gebruik.”

Tandartspraktijk Rabenstein over IT aanspreekpunt

“Wij bevelen IT aanspreekpunt zeker aan bij andere bedrijven. Ze zijn een no-nonsense IT bedrijf die ingewikkelde ICT stukken kunnen vertalen naar begrijpelijke taal voor de klant en daarbij alleen de producten bieden die ook daadwerkelijk van toegevoegde waarde zijn. Daarnaast heeft IT aanspreekpunt een persoonlijke aanpak en zijn de lijnen kort, waardoor er snel en adequaat kan worden geholpen wanneer dit nodig is.” – Kim Newby, management assistente bij tandartspraktijk Rabenstein.