De afwezigheidsassistent instellen in Outlook
Door afwezigheid of ziekte kan het gebeuren dat u enige tijd niet kan antwoorden op uw binnengekomen e-mail in Outlook.
Toch kan het handig zijn dat diegene die u gemaild heeft een antwoord terug krijgt zodat hij in ieder geval niet zit te wachten op een antwoord.
Zo stelt u een automatisch antwoord in in Outlook:
Stap 1: Open Outlook en ga naar Bestand
Stap 2: Ga links naar het kopje Info <-en klik op de knop Automatische antwoorden
Stap 3: Er opent een nieuw scherm waarin u uw automatische antwoord kan zetten.
Stap 4: Het is mogelijk om eventueel een tijd op te geven wanneer het automatisch antwoorden actief moet zijn.
Stap 5: Klik op de knop OK
U heeft nu een automatisch antwoord ingesteld die reactie geeft op binnenkomende e-mail.
Wilt u binnen uw bedrijf de Microsoft Office apps volledig in laten richten op uw bedrijfsprocessen
en daarnaast back-ups van documenten, beveiliging en onbeperkt support ontvangen?
Overweeg het afnemen van een Microsoft pakket via IT aanspreekpunt.
Of wilt u juist helemaal geen omkijken hebben naar ICT zaken?
Overweeg zakelijke ICT ontzorging via IT aanspreekpunt.