Bestanden organiseren met Office365

Klik je je regelmatig scheel door de diepe mappenstructuur binnen uw organisatie om het juiste bestand te vinden?
Heb jij vaak moeite om bestanden te vinden binnen de organisatie? Gebruikt iedere collega een andere bestandsnaam of geeft diegene in de bestandsnaam alleen al veel te veel informatie op om het bestand vindbaar te maken?
Komen bestandsnamen zoals “Offerte projectvoorstel 12-12 klantnaam versie 1.0 nog niet geaccepteerd.pdf” je bekend voor?

Wij hebben de oplossing! Door SharePoint van Office365 en daarin instellingen te activeren zoals “MetaData, DocumentSets en ContentTypes ” kunt u zorgen dat de hele organisatie op dezelfde manier zijn bestanden op slaat en de correcte gegevens invult. Vervolgens kunt u met het handige ingebouwde filter sorteren op de data die u wilt.

  • Maak uw bestanden sneller vindbaar. Net zo makkelijk alsof u iets zoekt in een webwinkel. Één klik om alle offertes te zien
  • Zorg voor consistentie binnen uw organisatie
  • Voorbeelden zijn klant of projectmappen, kennisbank artikelen
  • Het scheelt iedereen veel tijd

Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem contact op voor een vrijblijvende demo van SharePoint en wat dit voor uw organisatie kan betekenen.

Ruben: Uw Microsoft 365
Teamwork specialist

Neem contact op

Vrijblijvend advies